pondělí 25. června 2012

Name Day


Včera měli svátek všichni Janové, Honzové a Jendové.  Protože s jedním Janem šťastně žiji, bylo potřeba vymyslet vhodný dárek. Nebudu vám nic nalhávat, my dva při výjimečných příležitostech (narozeniny, výročí, oslava státnic apod), dáváme před materiálními dary přednost darům žracím jedlým.
Když jsem přemýšlela, co vytvořím, vycházela jsem ze tří základních východisek:
1) J. miluje čokoládu.
2) Dort bude dostatečně reprezentativní a hodný příležitosti.
3) Venku je 27 stupňů a já bych nerada strávila půl den zpocená nad troubou.
4) Ještě by se šiklo něco k obědu.
No a co z těchto mozkových pochodů vzešlo?

Nepečený čokoládový dort

Je výborný, extra super čokoládový, sametový a osvěžující



Slaný koláč s mascarpone a rajčaty

Kvintesenciální letní oběd


Koláčovou formu jsem vyložila listovým těstem. Smíchala jsem kelímek mascarpone (from Lidl, 29,90 Kč) s pestem a tuto směs jsem rozprostřela na koláč. Nakonec jsem ho pokladla rajčaty nakrájenými na kolečka. To vše ještě pokapat olivovým olejem, osolit, opepřit a je to!




4

Žádné komentáře:

Okomentovat