sobota 23. července 2011

After work...

Pracuji a nemám moc času na vaření. Pokud jste na tom stejně, víte, že jídlo v takové situaci musí splňovat základní podmínky: a) rychlé b) výživné c) snadno sehnatelné. Já jsem včera zkusila toto a byla jsem spokojená:

2 - 4 (podle počtu osob) kuřecí stehna
3/4 kelímku zakysané smetany
2 lžičky francouzské hrubozrnné hořčice
100 ml vývaru
sůl a pepř

Kuřecí stehna omyjeme, posolíme a opepříme. V misce smícháme smetanu a hořčici, přidáme vývar a dobře promícháme. Stehna vložíme do pekáčku a zalijte směsí. Pečeme dokud kuře nemá nazlátlou kůrčičku.


3 komentáře:

  1. Presne moc prace, malo casu na vareni!
    V listopadu ale ma vyjit revolucni kucharka v cestine od Jamieho kde te nauci postupem casu zvladnout uvarit menu o 3 a vice chodech do 30 minut!
    zdroj: http://www.e-jamie.eu/clanky/jamie-oliver-30-minut-v-kuchyni

    OdpovědětVymazat
  2. Hele a ten vývar si vzala kde? To má doma málo kdo ne?
    No já přidám taky jeden kuřecí recept: vezmu kuře(ideálně s tukem pod kůží, vypadá žlutě a snad rostlo dýl než 4 týdny a nemá tak gumový maso), rozporcuju, šupnu do pekáče. Oloupu brambory, nakrájim a šupnu ke kuřeti. Podliju, osolim opepřim, zakryju druhym poklopem a šupnu do trouby na 150 stupnu a min 2 hodiny nic neřešim(2 hodiny stačí, já min. 4, je to pak chutnější. Na 150 stupnu, 4 hodiny a kurcicka je jak z Alcronu). 4 porce, 4 super večeře a máš na 3 dny šábes. Pečený brambory jsou uplná pecka.

    OdpovědětVymazat